.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي كشتي فرهنگي در سواحل شمال

مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مازندران از راه‌اندازي كشتي فرهنگي در سواحل شمال خبر داد.

قاسم عزيززاده گرجي گفت: اجراي طرح دريا نيازمند نگاه جدي در بخش فرهنگ‌سازي است كه كانون پرورش فكري با ساخت برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي فعاليت مستمر دارد.
عزيززاده گرجي با بيان اينكه تاكنون برنامه‌هايي كه در اجراي طرح دريا انجام شد، منفعلانه بوده است، اظهار داشت: تابستان امسال با تدبيري كه از سوي كانون پرورش فكري انديشيده شد برنامه‌هاي فرهنگي مطلوبي كه متناسب با ذائقه مخاطبان باشد، تعريف شد.
وي افزود: مراكز كانون پرورش فكري كودكان و نوجواناني كه در نزديكي سواحل هستند فعاليت مضاعف در ايام تعطيل دارند و متقاضيان برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي مي‌توانند به صورت آزاد از ظرفيت‌هاي اين مركز براي پركردن اوقات فراغت خود استفاده كنند.
گرجي با اشاره به اين مهم كه بسته فرهنگي مناسبي براي سفر سوم هيئت دولت به استان تهيه و پيشنهادات خود را به استانداري مازندران ارائه داديم، گفت: به منظور استفاده از ظرفيت‌هاي سواحل، طرح كشتي فرهنگي از ِپيشنهادات برجسته‌اي است كه به طور سيار از سوي كانون پرورش فكري از شرق تا غرب سواحل استان را طي كرده و توريست‌ها و مسافران دريا مي‌توانند از ظرفيت‌هاي فرهنگي كه در كشتي ارائه مي‌شود استفاده كنند‌.
وي تصريح كرد: كشتي سياري كه سواحل مازندران را طي مي‌كند با ارائه برنامه‌هاي فرهنگي هنري شامل نمايش عروسكي، ايستگاه نقاشي، سينماي كودك و برخي فعاليت‌هاي جنبي هنري توجه مخاطبان را جلب كرده و در توسعه برنامه‌هاي فرهنگي موفق خواهيم بود.
مدير كانون پرورش فكري مازندران اظهار داشت: در بازديد از مراكز كانون پرورش فكري غرب استان نشستي با فرماندار نوشهر انجام شد كه در اين تعامل مقرر شد كانون زبان در شهرهاي غرب مازندران ايجاد شود.
گرجي افزود: رايزني‌هاي اوليه‌اي در حال انجام است تا مركز كانون فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شماره دو در منطقه نوشهر ايجاد شود.
وي يادآور شد: در بازديدهايي كه از مراكز كانون پرورش فكري شهرستان‌ها انجام مي‌شود با هدف افزايش كيفيت در ارائه خدمات فرهنگي به مخاطبان است تا كاستي‌هايي كه در تجهيزات سخت‌افزاري است برطرف شود.
مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مازندران با اشاره به اينكه از تمام ظرفيت‌هاي اين مركز فرهنگي، هنري و ادبي بايد در پرورش استعدادها استفاده شود، بيان داشت: در كانون پرورش فكري شوراي فرهنگي تشكيل مي‌شود كه در اين اتاق فكر با استفاده از نظرات كارشناسان در اين بخش برنامه‌هاي مناسبي براي مخاطبان اين مركز تعريف شده و قابل اجرا است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.